Projekty, realizacje.



sprzeglo

W tym dziale napiszemy coś o możliwościach jeśli chodzi o sprzęgło. Jedziemy z tematem konkretnie, otóż od paru dobrych lat większość tunerów BMW miała problem ze sprzęgłem - i wybór padł przeważnie na DOCISKI z 3.0 m57 które potrafią przenosić 400-600nM w zależności od tarczy i setupu. Sprawa Jest prosta gdyz malym kosztem mozna zakupic taki DOCISK z e46 / e39 z silnikami diesla , cofnąć samoregulatory (jak - pokażemy na filmie niżej) , przerobić odpowiednio KOŁO zamachowe JEDNOMASOWE M50 (2.0) (czyli sfrezowac o odpowiędnią głębokość i średnice) , zakupić tarczę 240mm (m30 lub m52b28 lub s50) i poprostu skręćić całość. O ile do mocy 400KM i jazdy na codzien bez mocnego upalania ten setup jest w miare ok tak niestety przy agresywniejszych kierownikach ;) dociski poprostu nie dawały rade. Zapomnialem wspomnieć że zamiast JEDNOMASOWEGO KOLA spokojnie można zastosowac DWUMAS m57 ! tak to tez bardzo dobra opcja, przenosi bardzo srogie nM i wtedy mamy wlasciwie kpl zestaw, ale wracajac do upalania - samoregulatory często gęsto powodują problemy i niestety sprzeglo slizga. Taki zestaw nie nadaje sie do driftu czy cwiartki chyba ze mamy lagodny przebieg mocy / nM i poprostu caly zestaw szanujemy (tzn jezdzimy tylko na niedzielne cwiartki za miasto ;P ). O ile ktos ma ochote sobie taki zestaw sam przygotowac to wychodzi to w dobrych $, tak niestety jesli szukamy kogos kto zrobi taki zestaw to robią sie juz wieksze kwoty i warto sie zastanowic czy lepsza opcją nie bedzie zrobienie tego raz i pożadnie , tzn zastosowanie KPL sprzęgla dwutarczowego . Ale o tym za pare dni ;)

Doładowane bmw ...
Nasza strona www.k64.pl

powstała już jakiś czas temu, a teraz witamy w nowej jej odsłonie. Dd 2010r. podążamy za tematem doładowania silników bmw i odnosimy w tym sukcesy. Temat raczkował ponad 3 lata temu i wtedy udało nam się zbliżyć jako pierwszym w kraju do granic 400KM z seryjnego słupka m50b25 a obecnie jest to 600KM na seryjnym dole z silnika bmw, oraz nasz skromny projekt hobbystycznie ukazał nam 740KM i 1000nM z tego samego silnika, który jest nadal rekordem w Polsce i tym samym et 11,2 na 400metrów (1/4mili) z silnikiem m50. Jako pierwsi w kraju przetestowaliśmy turbiny zza wieliej wody szczegółnie modele gt35, później gt28 i seria Txx - obalając zresztą pare mitów ;) które zagościły w większości Polskich projektach. Posiadamy najlepsze repliki w kraju w najlepszych cenach.

Obecnie skupiamy się na KPL zestawach turbo , oraz na sprzedaży części przeznaczonych dla tuningu mechanicznego.

Ponadto nie tylko sprzedajemy ale również modyfikujemy wszystko co wiąże się z marką BMW. Zapraszamy do poszczegółnych działów, zdradzamy pare tajemnic ;)




wybrane nasze aukcje

KomentarzePaneleAllegro.pl

  darmowe panele aukcyjne

Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS!
keyword: www.k64.pl - BMW TURBO & KOMPRESOR PERFORMANCE, KOMPRESSOR, EATON M62 M50, BMW TUTURBOCHARGER
SUPERCHARGER ,GT35, GT40, M50, M52, S50, S52 turbo, k64@tlen.pl, Kamil Szczyrbowski
BMW turbo, kit zestaw turbo, turbiny bmw turbo holset bmw hx35 hx40 , uturbianie bmw,
strojenie ,afr, ecumaster det 2 3 bmw turbo.